sobota, 13 lutego 2016

ZIAJA Oczyszczanie - Liscie Manuka: Zel myjacy normalizujacy oraz tonik zwezajacy pory na dzien / noc




 Kolejne produkty z mojej TOP listy :)

Oczyszczający żel do mycia twarzy oraz tonik zwężający pory. Ciekawy skład, ciekawe działanie, cena zachęcająca do kupna. Daje efekt czystej oraz miękkiej skóry. Łagodzi podrażnienia, koi i co najważniejsze (dla mnie) ogranicza wytwarzanie sebum         przez naszą buźkę.


Obu produktów używam dwa razy dziennie. Najpierw myję twarz żelem, potem przemywam tonikiem. Oba ładnie pachną, taką świeżością :) Nie ma problemów ze zmyciem żelu z twarzy. Co zaobserwowałam? Cera stała się mniej błyszcząca, bardziej miękka, podrażnienia są mniej widoczne. Nie zauważyłam niestety żadnej zmiany jeśli chodzi o jakieś pojedyncze wypryski.
Buteleczki nie za duże, bo tylko 200ml, ale produkty są bardzo wydajne, starczają na około 1,5-2 miesiące.

Cena zachęca do kupna. Jest to około 7zł z groszami za buteleczkę (sprzedawane oddzielnie). Dostępne w większości drogerii. Ja swoje kupiłam w SuperPharm. Widziałam również w Rossmannie oraz sklepie Ziaja :)

Polecam osobom, którym zależy na czystej skórze i poprawie jej stanu. Uważam, że warto kupić i wypróbować na samej sobie, tym bardziej, że to niecałe 15 zł za zestaw :)


Moja opinia: 9/10

Pytania? Podpowiedzi? Cokolwiek? :)
Piszcie śmiało! pola.poleca@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz