środa, 3 lutego 2016

Our journey - 3..2..1..START

Hej wszystkim! Jestem Pola, jestem studentką i jestem tu po to, aby dzielić się z Wami opiniami na temat kupowanych przeze mnie produktów. Wszyscy wiemy, że istnieje wiele sieci sklepów, gdzie możemy kupić dosłownie wszystko w różnych cenach. Dlaczego mamy sobie nie pomagać i przed kupnem nie zasięgnąć rekomendacji kogoś, kto już używał danego produktu i może nam podpowiedzieć czy warto kupić daną rzecz, czy też lepiej sobie odpuścić.

Może zacznę od tego jakie to będą produkty? Hmm z racji tego, że dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem, więc nie wszystko na raz. Pomyślałam, że zacznę od przeróżnych produktów kosmetycznych . Dlaczego? Dlatego, że moje posty będą skierowane przede wszystkim do młodych kobietek, a jak wszyscy wiedzą pielęgnacja ciała odgrywa u nas bardzo istotną rolę :)
Druga kwestia: produkty kupowane i poddawane rekomendacji przeze mnie nie będą z najwyższej półki, wiadomo, jestem studentką i wszystko kupuję w granicach rozsądku. Poza tym zależy mi na tym, abyście i Wy mogły sobie na to pozwolić, w przypadku, gdy Wam przypadnie do gustu. Wszystko będę oceniać w skali 1-10, będę podawać średnią cenę produktu, moje odczucia, plusy i minusy. Śmiało piszcie swoje opinie w komentarzach, jeśli też kiedyś używałyście danej rzeczy. Planuję z czasem wprowadzić także produkty inne od kosmetyków, ale czas wszystko pokaże. Dużo zależy od tego, czy coś takiego Was zainteresuje :)

Pytania, podpowiedzi, sugestie?
Jeśli masz ochotę - zostaw komentarz.
Zapraszam również na drogę mailową - pola.poleca@wp.pl

Życzę wszystkim miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz