piątek, 5 lutego 2016

Manhattan, Powder Mat Make Up



Hej wszystkim :) Dziś na pierwszy ogień leci podkład firmy Manhattan. Jest to produkt na mojej liście TOP ze względu na to, że jest to najlepszy fluid jaki znalazłam dla swojej twarzy (po żmudnym przetestowaniu kilkunastu).

  Zdjęcie mówi samo za siebie-zakupione kilka podkładów na zapas :)

                         

Zacznę od tego, że fluid dzięki swojej lekko "napompowanej" konsystencji super się rozprowadza. Idealnie dobrany kolor nie robi żadnych plam. Dostępny w 4 odcieniach, więc każdy powinien wybrać coś dla siebie. Jest przeznaczony dla osób, które mają problem z tłustą cerą. Jestem idealnym przykładem tego, że DZIAŁA. Mam lekkie przebarwienia skóry i delikatne pozostałości po trądziku. Podkład świetnie to "tuszuje" oraz sprawia, że nie świecę się jak świeczka :) Daje super efekt wygładzonej cery. Dopiero po około 6-8 godzinach twarz wymaga lekkiego przypudrowania sypkim pudrem.

Jak przedstawia się cenowo? Jest to około 30 zł. Osobiście kupiłam za 28.99 zł w Rossmannie, lecz warto polować na promocje :) Dostępny w większości drogerii kosmetycznych, gdzie są stoiska Manhattan. Moim zdaniem cena średnia, lecz warto, gdyż mi przy codziennym używaniu wystarcza na około 2-3 miesiące.


Moja opinia: 9/10
Polecam wszystkim z czystym sercem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz