piątek, 11 marca 2016

Dezodoranty Fa


W dzisiejszym poście, coś czego każda z nas używa codziennie, czyli DEZODORANTY :)
Chciałabym Wam przybliżyć te z firmy Fa i napisać o nich dosłownie kilka słów.





Na zdjęciu kilka wybranych przeze mnie, kupione w ciemno. Jeśli chodzi o dezodoranty, są to produkty, o których nie da się za dużo powiedzieć, chociażby się chciało :)

Te z FA przypadły mi do gustu z kilku powodów. Po pierwsze mają ciekawe zapachy, które utrzymują się na skórze bardzo długo, zapewniając super świeżość nawet i cały dzień. Mnie nie zawiodły :) Po drugie, to ich "konsystencja". Chodzi mi o to, że po użyciu ich, nie musimy się martwić tym, że pod pachami mamy białą plamę, która się obsypuje, Nic z tych rzeczy :) No a trzeci plus produktów, to przede wszystkim ich cena. W Rossmannie bardzo często są one w promocji, gdzie można je nabyć już za 5zł. Moim zdaniem warto. Cena niewielka, można sobie w sklepie poprzebierać i wybrać zapach, który nas urzeknie :)




Moja opinia: 9/10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz